Uw ervaring telt
Wat is uw ervaring in het Deventer Ziekenhuis? Wat vindt u goed gaan? Wat kan er beter? Vertel het ons. Geef ons tips of deel uw klacht, daar leren wij ook weer van. Zo helpt u mee onze zorg en service verder te verbeteren. We staan altijd open voor uw mening en ideeën.
Een ervaring met ons delen
U kunt hier eenvoudig uw ervaring met ons delen. Uw mening telt in het verbeteren van onze zorg. Wij horen graag uw ervaring met onze zorgverlening. Wij vinden het fijn om te lezen wat u goed, maar ook minder goed ervaren heeft. Mede door uw feedback kunnen wij blijven leren en verbeteren. Gebruik hiervoor deze vragenlijst.
Zorgkaart Nederland
U kunt uw feedback ook met ons delen via ZorgkaartNederland van Patiëntenfederatie NPCF.
Een compliment of suggestie?
Bent u tevreden over onze zorg of dienstverlening? Onze medewerkers vinden ook dat heel leuk om te horen. Dat stimuleert ons op de goede weg door te gaan. Wilt u een complimentje doorgeven?
Gebruik dan dit formulier.
Wilt u graag een suggestie doorgeven?
Gebruik dan dit formulier.
Uw klacht
Patiënten vertrouwen het Deventer ziekenhuis hun gezondheid toe. We doen er alles aan om dat vertrouwen te beantwoorden, met een persoonlijke benadering en een hoge zorgkwaliteit.
We doen altijd ons best u zo goed mogelijk te helpen. Toch gaat er soms iets mis. De zorg is mensenwerk en soms lopen de zaken niet zoals u ze verwacht. Als u niet tevreden bent en een klacht wilt indienen, laat het gerust weten. Dat kan op verschillende manieren.
Bespreek het met onze zorgverleners
U kunt de klacht het best met de zorgverlener, of het hoofd van de afdeling, bespreken. Dat heeft namelijk de volgende voordelen:
- U kunt zelf uw ervaringen vertellen, en precies aangeven waar de klacht is ontstaan;
- De zorgverlener kan uw vragen beantwoorden, opheldering geven bij eventuele misverstanden, excuses aanbieden en zorgen voor herstel van de relatie;
- Samen kunt u overleggen hoe het probleem kan worden opgelost.
Vraag hulp
Het bespreken van uw klacht met de zorgverlener zal niet altijd even makkelijk zijn. Misschien heeft hij (zij) de klacht wel veroorzaakt, of bent u nog te boos. Wilt u daarom begeleiding bij het gesprek, aarzel dan niet en schakel de klachtenfunctionaris in. Deze kunt u bereiken via 0570 53 63 99.
Gebruik het klachtenformulier
Met dit formulier kunt u uw klacht kenbaar maken. Anonieme meldingen kunnen niet in behandeling worden genomen. Vult u daarom uw gegevens volledig in. Uiteraard wordt uw klacht vertrouwelijk behandeld. Uw gegevens worden alleen voor behandeling van de klacht gebruikt. Klik hier voor het klachtenformulier.
Klachtenregeling
Uitgebreide informatie over de klachtenregeling van het Deventer Ziekenhuis kunt u hier vinden.
Contact
Klachtenfunctionarissen Deventer Ziekenhuis
Telefoon: 0570 53 63 99
mw. J.W.J. Lensink, klachtenfunctionaris
mw. W. Zieverink, klachtenfunctionaris
mw. M. Leferink, klachtenfunctionaris a.i.
mw. S. Udink, secretariaat
Postadres:
Deventer Ziekenhuis
t.a.v. klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 51,
7400 VB Deventer
(postzegel is niet nodig)
Raad van Bestuur Deventer Ziekenhuis
Telefoon: 0570 53 61 40
Postadres:
Deventer Ziekenhuis
t.a.v. Raad van Bestuur
Antwoordnummer 51,
7400 VB Deventer (postzegel is niet nodig)
Aandacht voor jou
Voor ons als Deventer Ziekenhuis draait goede zorg om aandacht. Aandacht voor kwaliteit, aandacht voor samenwerking, maar vooral aandacht voor u.
Want goede zorg gaat verder dan de behandeling van een ziekte of aandoening. Het gaat om weten wie u bent en hoe u wilt leven. Om een geruststellend gesprek als u daar behoefte aan hebt. En om oog hebben voor de belangrijke mensen om u heen. Zo zijn we meer dan zo maar een ziekenhuis. Vandaar: Jouw leven. Jouw Deventer Ziekenhuis.
Wat is uw ervaring met onze zorg? Wat vindt u goed gaan? Wat kan er beter? Vertel het ons. Geef ons tips, daar leren wij ook weer van. Of deel uw klacht met ons. Zo helpt u mee onze zorg en service verder te verbeteren. We staan altijd open voor uw mening en ideeën.