Wat gaat er voor u veranderen met de komst van de webwinkel?
27 juni 2024
Op 1 juli gaan we live met de webwinkel. We hebben al veel aanmeldingen ontvangen. Voor de livegang ontvangt u een bericht met bevestiging dat uw account is aangemaakt en een link naar de webwinkel. Deze zal vanaf 1 juli bereikbaar zijn.
Bestellen via www.dz.nl/bestellen
Er zullen een aantal dingen veranderen voor u als besteller. U bent straks zelf verantwoordelijk voor het beheer van uw eigen voorraad. Alle producten kunnen per stuk of per kleine omverpakking besteld worden. In de webwinkel is duidelijk aangegeven per welke eenheid u het product kunt bestellen. Dit is zoveel mogelijk gelijk gebleven aan de eenheid die u gewend bent. De levering wordt binnen één week geleverd en er wordt, indien van toepassing, per maand aan u gefactureerd. Via de webwinkel kunt u uw historische bestellingen inzien, hierdoor heeft u een duidelijk overzicht van uw inkoop en verbruik.
Voor het gebruik van artikelen van de afdeling Microbiologie, verandert het volgende:
U kreeg per onderzoek een gevulde zip (sluit) envelop. Niet alle artikelen in deze envelop waren nodig, waardoor er sprake was van materiaalverspilling. U kunt voortaan alle materialen voor deze onderzoeken los bestellen. In onze webwinkel hebben we een overzichtslijst toegevoegd waar alle materialen van de Microbiologie op staan met uitleg waarvoor het gebruikt dient te worden. Deze is te vinden bij het mapje Documentatie in de webwinkel.
Ook de witte enveloppen kunt u los bestellen. Echter, indien de patiënten de materialen weer bij uw praktijk inlevert en de materialen gaan mee in de bak die de bode bij u ophaalt, hoeft de witte envelop niet gebruikt te worden. De materialen die in een safetybag ingepakt zijn, komt de bode van het Deventer Ziekenhuis weer bij u ophalen. Mocht u liever de envelop gebruiken, dan is dit voorlopig nog mogelijk. In de loop van tijd zullen de witte enveloppen uitgefaseerd worden.
Het ophalen van de patiënten materialen gaat gewoon volgens gebruikelijke schema.
Wij willen u ook vragen om aanvraagformulieren zelf te printen wanneer u deze nodig heeft.U kunt de bestanden vinden in Zenya. Zo heeft u altijd het juiste en meest recente formulier. Het bestelportaal op de website van DZ blijft voorlopig nog wel in gebruik.
Heeft u vragen, dan kunt u contact opnemen met s.schonewille@dz.nl of d.berghuis@dz.nl (projectleiders Webwinkel)
Gerelateerde berichten
Alle informatie en communicatie tussen verwijzers en het Deventer Ziekenhuis wordt op het patiëntenportaal MijnDZ en in de toekomst op het PGO getoond. Dit geldt niet alleen voor het Zorgverlenersportaal, maar ook voor alle verwijzingen die via ZorgDomein plaatsvinden.
Naar alle Lijn1 berichten