Menu
Patiënt

BeterDichtbij app

De BeterDichtbij app is een eenvoudige en veilige manier om in contact te komen met de polikliniek van het Deventer Ziekenhuis.

U kunt eenvoudig een administratieve of medische vraag stellen en via de BeterDichtbij app.

Lees voor

Stel uw vraag aan de polikliniek via de BeterDichtbij-app

Via de gratis BeterDichtbij-app kunt u, op uitnodiging van uw polikliniek, eenvoudig en veilig berichten versturen. Dat kan op elk moment van de dag, vanaf uw mobiele telefoon, tablet of via de website van BeterDichtbij – waar u ook bent. U ontvangt hiervoor een e-mail van de polikliniek. Na registratie kunt u gemakkelijk een administratieve of medische vraag stellen en deze digitaal versturen.

U krijgt meestal binnen drie werkdagen een reactie. Heeft u een dringende vraag? Neem dan telefonisch contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent. Uiteraard is het gebruik van BeterDichtbij veilig en uw privacy gewaarborgd.

BeterDichtbij app activeren

De polikliniek van het Deventer Ziekenhuis moet u persoonlijk uitnodigen om BeterDichtbij te kunnen gebruiken. Na de eenvoudige en eenmalige registratie kunt u via BeterDichtbij uw vraag stellen. In de video ziet u hoe u zich makkelijk en veilig registreert voor BeterDichtbij. Bent u nog niet uitgenodigd voor het gebruik van BeterDichtbij dan kunt u dit telefonisch of bij de balie aanvragen.

Bekijk de folder

Vragen of hulp nodig?

Heeft u vragen over BeterDichtbij of heeft u hulp nodig bij het installeren van de app? De servicedesk van BeterDichtbij helpt u graag. Kijk www.beterdichtbij.nl/hulp voor hulp bij problemen.
Liever iemand spreken, neem dan contact op met de servicedesk van BeterDichtbij: (085) 27 35 398 of mail naar service@beterdichtbij.nl

Veelgestelde vragen

  • U krijgt een uitnodiging van het Deventer Ziekenhuis om BeterDichtbij te gebruiken. Heeft u de uitnodigingsmail van BeterDichtbij ontvangen? Dan kunt u de app downloaden op uw mobiele telefoon en uw registratie doorlopen. Volg hiervoor de stappen in de video hierboven.

  • In ons ziekenhuis kunt u als patiënt gebruikmaken van de BeterDichtbij app. Via het gesprek in BeterDichtbij kunt u de polikliniek makkelijk een vraag stellen over de zorg die u van ons ontvangt. U krijgt dan antwoord binnen 3 werkdagen (maandag tot en met vrijdag). Ook kunnen wij u berichten sturen, bijvoorbeeld over uw afspraak. Deze berichten kunt u rustig lezen op een moment dat u uitkomt.

    Voor dringende vragen (vragen die niet 3 werkdagen kunnen wachten) moet u altijd bellen.

  • MijnDZ is uw patiëntenportaal. Hiermee heeft u overal toegang tot uw medische gegevens en afspraken. Met MijnDZ kunt u ook zelf uw persoonlijke gegevens aanpassen en zich voorbereiden op uw afspraak.

    De BeterDichtbij app is een eenvoudige en veilige app, waarmee u eenvoudig in contact komt met de polikliniek van het Deventer Ziekenhuis, in plaats van bellen. U kunt via BeterDichtbij een korte vraag stellen en informatie ontvangen. Dus via BeterDichtbij heeft u makkelijk digitaal contact met het ziekenhuis en in MijnDZ vindt u heel veel informatie over uw gezondheid en zorg in het Deventer Ziekenhuis.

    Voor dringende vragen (vragen die niet 3 werkdagen kunnen wachten) moet u altijd bellen.

  • Heeft u een e-mail gekregen van de polikliniek over de BeterDichtbij-app, maar wilt u deze app niet gebruiken? Dan kunt u dat zo regelen:

    1. Log in op het MijnDZ (het online patiëntenportaal)

    2. Klik op 'Mijn gegevens'.

    3. Klik daarna op 'Toestemmingen'.

    4. Ga naar 'Delen van contactgegevens'.

    5. Zet uw toestemming op 'Nee'.

    U krijgt dan geen berichten meer via de BeterDichtbij-app.

BeterDichtbij op uw computer?

BeterDichtbij op uw computer gebruiken kan ook om berichten te sturen aan uw zorgverlener. BeterDichtbij op uw computer gebruiken kan ook om berichten te sturen aan uw zorgverlener.

Hier leest u hoe dit werkt

Waarom kiezen patiënten voor BeterDichtbij?

  • Eenvoudig contact met uw polikliniek.
  • Makkelijk vanaf uw eigen plek en op uw moment.
  • Uw gesprek is overal en altijd na te lezen.
  • Veilig en betrouwbaar.

Bibliotheek Deventer

Eerste hulp bij (digi)taal