Menu
Over ons

Inkoop

Deze pagina bevat specifieke informatie voor leveranciers en inkopers. U vindt hier onder meer onze algemene voorwaarden, inkoopvoorwaarden, contactgegevens en downloads.

Inkoop

Het Deventer Ziekenhuis wijst leverings-, betalings-, en andere algemene voorwaarden van leveranciers nadrukkelijk van de hand en hanteert de volgende inkoopvoorwaarden:

  • Mantelovereenkomst inzake de levering, implementatie en onderhoud van (medische) apparatuur en programmatuur, systemen en diensten
  • Algemene Inkoopvoorwaarden Gezondheidszorg 2017 (zie downloads hieronder)
  • Algemene Inkoopvoorwaarden Gezondheidszorg 2017, module PNIL
  • Onderhoudsovereenkomst medische apparatuur (zie downloads hieronder)
  • Verwerkersovereenkomst 2018

Downloads

Recall

  • Bij een Recall dient Leverancier altijd onmiddellijk na bekendwording van de noodzaak of aanleiding daartoe, doch uiterlijk binnen 24 uur, de afdeling Inkoop van het Deventer Ziekenhuis, alsmede de deskundige Steriele Medische Hulpmiddelen schriftelijk te informeren. Leverancier stuurt hiertoe een email naar: inkoop@dz.nl en d.kok@dz.nl.
  • Indien er een recall is voor medische hulpmiddelen stuurt Leverancier tevens een e-mail naar mac@dz.nl.
  • Leverancier neemt in haar bericht op de reden van recall, productomschrijving, productnummer, artikelnummer(s) en lotnummer van de betreffende partij.
  • Bij het ophalen van het teruggeroepen product dient de Leverancier direct een vervangend product uit te reiken ter continuatie van de processen in het Deventer Ziekenhuis.

Contactgegevens

Deventer Ziekenhuis
Afdeling Inkoop
Postbus 5001
7400 GC DEVENTER

Telnr. 0570 - 53 61 30
E-mail: inkoop@dz.nl
Faxnr. 0570 - 50 14 27
KvK nummer: 41244295
BTW nummer:
NL 002829745B01

Afleveradres

Deventer Ziekenhuis
t.a.v. Goederenontvangst
Nico Bolkesteinlaan 75
7416 SE DEVENTER

Factuuradres

Deventer Ziekenhuis
t.a.v. Crediteurenadm.
Postbus 5001
7400 GC DEVENTER
crediteuren@dz.nl